Bra försäljning tryggt köp

För att säkerställa, tydliggöra och underlätta styrelsens uppdrag och ansvar har vår förening valt att genomföra ett omfattande arbete med att ta fram välfungerande organisationsdokument.

Såsom PM för styrelsearbete, för löpande arbete och administrativa rutiner, för avtal och leverantörer och arkivering. Vi har upprättat ”checklistor” för alla regelbundna kontroller och besiktningar såsom sotning, BSK, OVK m.m.

Sedan 2018 samlar vi in och arkivera intyg på att renoveringar har utförts fackmannamässigt såsom kvalitets/våtrumsintyg för varje lägenhet. 

Det löpande underhållet av fastigheten genomförs enligt den underhållsplan som upprättats av vår fastighets förvaltare Loudden och efter föreningens prioriteringar.  

KONTAKTA OSS

Om du som Mäklare eller köpare/säljare av en bostadsrätt i vår förening har frågor, utöver de du kan få svar på under Mäklrainfo. eller önskar fördjupad information är du alltid välkommen att kontakta styrelsen för Brf Magdalena 4.

Det gör du enklast via ett e:postmeddelande till sittande ordförande. Aktuella kontaktuppgifter finner du här: Kontakt